با این 7 قلاب به ذهن مخاطب چنگ بزنید - چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی شیراز

مارابیشتربشناسید...

سرویس های طلایی فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نمود .
خدمات سرویس های طلایی به لطف خداوند متعال ، همراهان و مشتریان وفادار روز به روز گسترده شد و هم اکنون با ارائه خدمات در دپارتمان های زیر همراه شما عزیزان هستیم.
دپارتمان گرافیک و چاپ : طراحی اوراق اداری و تبلیغاتی
دپارتمان چاپ : چاپ طراحی اوراق اداری و تبلیغاتی - انواع خدمات چاپ و بعد از چاپ
دپارتمان برنامه نویسی : طراحی و برنامه نویسی سایت های شخصی و دولتی - ساخت اپلیکیشن های اندرویدی و ربات های تلگرامی
دپارتمان تصویربرداری و تیزر سازی : عکاسی صنعتی - کارگردانی و تولید تیزر های تبلیغاتی
دپارتمان تبلیغات : تبلیغات فضای مجازی ، میدانی و شهری - تولید هدایای تبلیغاتی نوین - ایده پردازی های تبلیغاتی و ارائه مشاوره تبلیغاتی
دپارتمان اجرایی : برگزاری جشن ها ، همایش ها - بادکنک آرایی و اسپیس فریم و استیج بندی - پروژه های نصب و اجرای تبلیغاتی

همواره رضایت مشتریان یکی از اهداف اصلی مجموعه بوده و همچنان می کوشیم تا با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی ممکن اطمینان و رضایت شما عزیزان را بیش از بیش بدست آوریم.
سرویس های طلایی تمام شهرت و اعتبار خود را بی شک مدیون مشتریان است ، خوشحالیم که همچون گذشته (از طریق شماره های تماس ،فضای مجازی ، چت آنلاین و پست الکترونیکی) به لطفتان افتخار میزبانی شما را داریم.

رضایت مندی شما بهترین امتیاز برای ماست.

- درباره ما -
شما اینجا هستید: آموزشتبلیغاتبا این 7 قلاب به ذهن مخاطب چنگ بزنید

با این 7 قلاب به ذهن مخاطب چنگ بزنید

1. اصلی‌ترین هدف كسب و كار شما چیست؟ دوست دارید با این تبلیغات به چه نتیجه‌ای برسید؟ این موضوع به شما كمك می‌كند تا بهترین و موثرترین پیام تبلیغاتی را طراحی كنید. 2. حالا نگاهی دوباره به محصول یا خدمتی كه ارائه می‌دهید بیندازید. برای تبلیغات به مصرف‌كننده‌تان توجه زیادی نكنید بلكه ببینید چه كسی مشتری اصلی محصول‌تان است و همان را مخاطب قرار دهید. 3. محصول شما قرار است چه حسی را در مخاطب ایجاد كند. غم؟ شادی؟ ترس؟ امنیت؟ هر كدام از حواس او كه مد نظرتان است را نشانه بگیرید و تا می‌توانید آن را قلقلك دهید. 4. پرحرفی نكنید. مخاطب امروز برای خواندن جملات طولانی و دلایل پرپیچ و تاب شما فرصت ندارد پس اصلی‌ترین حرف را به مختصرترین شكل بیان كنید. 5. انتظار نداشته باشید مخاطب برای دیدن تبلیغ‌تان قدمی بردارد. این شمایید كه باید سمت او بروید. پس هر جا كه فكر می‌كنید جمع زیادی از گروه هدف‌تان آنجاست، تبلیغات‌تان را هم به آنجا ببرید. 6. همه حرف‌های‌تان را در یك پیام نزنید. بگذارید هر چند وقت یك بار با یك حرف تازه و یك شعار تازه به مخاطب‌تان نزدیك شوید. 7. شعار تبلیغاتی‌تان را با تصویر آن هماهنگ كنید. سعی كنید پیام‌های‌تان با هم هماهنگ باشند و پیام‌های متفاوت را برای فرصت‌های متفاوت بگذارید.
پشتیبانی آنلاین