مارابیشتربشناسید...

سرویس های طلایی فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نمود .
خدمات سرویس های طلایی به لطف خداوند متعال ، همراهان و مشتریان وفادار روز به روز گسترده شد و هم اکنون با ارائه خدمات در دپارتمان های زیر همراه شما عزیزان هستیم.
دپارتمان گرافیک و چاپ : طراحی اوراق اداری و تبلیغاتی
دپارتمان چاپ : چاپ طراحی اوراق اداری و تبلیغاتی - انواع خدمات چاپ و بعد از چاپ
دپارتمان برنامه نویسی : طراحی و برنامه نویسی سایت های شخصی و دولتی - ساخت اپلیکیشن های اندرویدی و ربات های تلگرامی
دپارتمان تصویربرداری و تیزر سازی : عکاسی صنعتی - کارگردانی و تولید تیزر های تبلیغاتی
دپارتمان تبلیغات : تبلیغات فضای مجازی ، میدانی و شهری - تولید هدایای تبلیغاتی نوین - ایده پردازی های تبلیغاتی و ارائه مشاوره تبلیغاتی
دپارتمان اجرایی : برگزاری جشن ها ، همایش ها - بادکنک آرایی و اسپیس فریم و استیج بندی - پروژه های نصب و اجرای تبلیغاتی

همواره رضایت مشتریان یکی از اهداف اصلی مجموعه بوده و همچنان می کوشیم تا با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی ممکن اطمینان و رضایت شما عزیزان را بیش از بیش بدست آوریم.
سرویس های طلایی تمام شهرت و اعتبار خود را بی شک مدیون مشتریان است ، خوشحالیم که همچون گذشته (از طریق شماره های تماس ،فضای مجازی ، چت آنلاین و پست الکترونیکی) به لطفتان افتخار میزبانی شما را داریم.

رضایت مندی شما بهترین امتیاز برای ماست.

- درباره ما -
شما اینجا هستید: آموزشچاپمزایای چاپ پاکت سفارشی

مزایای چاپ پاکت سفارشی

 آیا می دانید که یک پاکت به احتمال زیاد زمانی باز می شود که دارای لوگو جالب و معتبر باشد؟

با استفاده از پاکت های حرفه ای و جذاب بازاریابی کنید.

شما نمی توانید پاکت های برند خود را بدون فکر کردن ارائه دهید. در واقع جهت ارائه یک پاکت اختصاصی از برند خود نیاز است تا ایده های خود را به درستی بکار ببرید تا نتیجه مطلوب را بدست آورید.



شما پاکت خود را جهت ارائه به مشتری با یک نامه یا بروشور پر می کنید و تمبر می زنید و آن ها را در صندوق پست می اندازید و به محض اینکه پاکت از دست شما خارج می شود مسیر خود را طی می کند. و بعد از آن تنها شانس شما رسیدن پاکت به دست مخاطب و جلب توجه وی است.

اما چطور می شود میان پاکت خود و دیگر موارد ارسالی برای آن شخص تمایزی ویژه قائل شوید تا توجه مخاطب را به سوی خود جلب کرده و او را در جهت باز کردن و بررسی پاکت تشویق کنید؟!

این عامل مشوق می تواند تعیین کننده این موضوع باشد که آیا محتویات نامه خوانده خواهد شد یا خیر.

طراحی یک پاکت با اندازه منحصربه فرد برای بارز شدن

برای ساخت پاکت نامه ای که نیاز بازاریابی برند شما را برآورده می کند باید بهتر از حد متوسط باشید. برای این کار می توانید اندازه پاکت تان را افزایش دهید. اندازه بزرگتر نه تنها پاکت شما را از پاکت های معمولی متفاوت می کند بلکه فضای بیشتری جهت اضافه کردن مینیمال های رنگی و طرح های گرافیکی به شما می دهد.

پاکت نامه معمولاً متناسب با ابعاد سربرگ (A4 ) تعیین می شود. پاکت با سایز حدودا 11 × 22 سانتیمتر رایج ترین اندازه مورد استفاده برای پست نامه است. اگر اندازه استاندارد پاکت برای شما مناسب است می توانید با لحاظ کردن طرح های گرافیکی رنگی یا یک رنگ متفاوت آن را از بقیه موارد بارز کنید.

استفاده کردن از چاپ رنگی
در چاپ افست اغلب می توانید با قیمت مناسب و با استفاده از چاپ رنگی کارهای خود را متفاوت ارائه دهید. با این کار هر چند ساده، می توانید توجه مخاطب را میان هزاران پاکت سفید به پاکت خودتان جلب کنید.
چاپ پاکت های سفارشی که با سربرگ شما مطابقت دارد نیز یکی از راه های جلب توجه مخاطب می باشد. وقتی در چاپ پاکت، پوشه، فاکتور، لیبل، کارت ویزیت، ست اداری، هدایای تبلیغاتی و... از لوگو و نشان برند خود به صورت یکپارچه استفاده می کنید موجب می شود علاوه بر جلب توجه مخاطب، هویت کارهای مربوط به برند خود را محرز کنید و به مخاطب اطمینان ببخشید که این کار از طرف برند شما بوده و معتبر به نام تجاری شماست.

 

پشتیبانی آنلاین